Značka české pálené střešní krytiny Tondach mění od 1. 1. 2018 výrazně styl své marketingové komunikace. Od tohoto data se bude nadále prezentovat pod novým logem, které vychází z vizuálního stylu společnosti Wienerberger. Další významnou novinkou v marketingové komunikaci Tondach je implementace dosud samostatné webové prezentace do webu mateřského koncernu Wienerberger.
K 1. 1. 2018 učinila značka Tondach další krok k integraci do nadnárodního koncernu Wienerberger. Od tohoto data se tak stává nedílnou součástí jeho produktového portfolia. „V České republice to znamená, že vůči trhu i ostatním subjektům bude pálená střešní krytina Tondach prezentována na stejné úrovni a se stejným důrazem jako značka zdicího systému Porotherm. Legislativně zůstává společnost Tondach Česká republika stále samostatným subjektem,“ uvádí Robert Krestýn, obchodní ředitel Tondach Česká republika, s. r. o.


