Průmysl a obchod

Ravak loni zvýšil tržby na 2,1 miliardy

Příbramský výrobce koupelnového vybavení Ravak loni zvýšil tržby na 2,1 miliardy korun z předloňských 1,98 miliardy Kč. Firma pokračuje v orientaci na vlastní design, za nějž mj. sbírá ceny v evropských soutěžích. Do sortimentu aktuálně zařazuje nové luxusní výrobky zaměřené na vyšší segment trhu, řekla ČTK mluvčí Ravaku Jana Šlefrová.

Na českém trhu značka v loňském a začátkem letošního roku zavedla řadu novinek ve všech svých výrobkových kategoriích, tedy ve vodovodních bateriích, sanitární keramice včetně koupelnového nábytku, ve vanách i sprchových koutech. Letos investuje mimo jiné do nového moderního obchodního a logistického centra v Maďarsku, do výroby van a sprchových vaniček na Ukrajině nebo prodejních a logistických zařízení v Rusku.